Miért éri meg a digitális postázás?

Miért éri meg a digitális postázás?

Egy cégen belül a postázás senkinek sincs a munkakörében, valakinek mégis el kell végeznie. Egy kötelező feladat, amit nem lehet megúszni és senki sem szereti - nem is ok nélkül. Ez egy nyűg a dolgozóknak, akik szívesebben foglalkoznának más feladataikkal. Épp ezért ezt érdemes kiszervezni és el lehet gondolkodni akár a digitális megoldásokon is. Ezekről lesz most szó.

Az irodában a dolgozók számára időnként akadnak olyan feladatok is, amiket alapesetben nem az ő dolguk lenne elintézni. Pontosabban nincs olyan ember, akinek ez hivatalosan a munkakörébe tartozna, de valakinek mégis muszáj megbirkóznia vele. A postázás is ilyen. Gondoljunk, csak bele: a legtöbb cég nem szokott kizárólag postázással foglalkozó embereket alkalmazni. Helyette inkább recepciósokhoz, tiktárnőkhöz, vagy más alkalmazottakhoz kerül ez a feladat. Ez azért is rossz, mert így nekik rengeteg idejük elmegy ezzel - amit másra is fordíthatnának -, valamint az asztalukon rengeteg levél tornyosul folyamatosan. Ez pedig nem segíti a hatékony munkavégzésüket.

A Rhenus Office két megoldást is kínál a fenti problémára. Az első, hogy átvesszük a postázással kapcsolatos feladatokat; a másik pedig hogy teljes mértékben digitalizáljuk ezt a szegmenst.

Előbbinél a Mail Solution szolgáltatásunkról van szó, ahol elküldjük az előkészített leveleket, a beérkezőket pedig személyesen vesszük át, valamint igény szerint fel is dolgozzuk azokat. Ezekkel a hétköznapokon rengeteg idő elmegy: emberek akár napokat, órákat is eltöltenek a postai ügyintézéssel. Mi azonban készek vagyunk levenni ezt a terhet mindenki válláról.

Ez miért éri meg a cégnek?

  • Időmegtakarítás (a munkatársak a munkaidejüket a saját munkájukra fordíthatják)
  • Nincsenek plusz költségek (üzemanyag, parkolás stb.)
  • Elkerülhető a többszöri készpénzforgalom a postán (nálunk havonta egyben, átutalással intézhet mindent)
  • Kiszámíthatóság (nincs több későn feladott, vagy átvett postai küldemény)
  • Adatbiztonság (megvédjük a levéltitkait, személyes adatait (GDPR))

A XXI. századi megoldás: kezdje el digitálisan kezelni bejövő postáját

A fizikai levelezés több szempontból is kihívás elé állítja a cégeket. A leveleket rendezgetni, tárolni kell, továbbítani őket a konkrét címzettnek. A levél tartalma fontos lehet a későbbiek során - papír formátumban viszont nehezen visszakereshető, helyigényes és kevésbé környezetbarát. Ráadásul ma már a legtöbb üzenetet digitális formában kapjuk - egyszerűbb lenne, ha minden levelezéshez hozzá tudnánk férni ilyen módon.

 

ÍRJON NEKÜNK!

A hagyományos postafiók digitalizálása lehetővé teszi a beérkező levelek gyorsabb és rugalmasabb feldolgozását. Mi az átállás folyamatát folyamatosan támogatjuk, tanácsokkal látjuk el az ügyfeleinket (van már tapasztalatunk ilyen téren, ami segít bizonyos hibák elkerülésében). A folyamat során a leveleket beszkenneljük, így azok digitális formátumúvá válnak. Modern szkennerrel, kiváló minőségben dolgozunk - nem kell aggódni a digitalizált változat olvashatósága miatt.

Feldolgozzuk és átvizsgáljuk az ügyfelek teljes postafiókját. A postát naponta frissítjük és továbbítjuk, így az adatokhoz vállalati szinten azonnal hozzá lehet férni. Ezáltal pedig optimalizálni lehet a vállalati folyamatokat is. Mindig az adott cég dönti el, hogy milyen típusú információkat, milyen formában és kinek továbbítsunk. A nem fontos dokumentumokkal (reklámanyagok) pedig úgy járunk el, ahogy azt szeretnék.

Miután beszkenneltük a beérkező leveleket és megvan, hogy melyik, kihez tartozik, feltöltjük azt az erre a célra létrehozott felületre - a digitális postafiókba. Függetlenül attól, hogy emailről, faxról, vagy számláról van szó, mindenki mindent megtalál a digitális levelezőjében. A találatok között természetesen lehet szűrni is, így csak azok a releváns levelek lesznek láthatóak, amikre éppen szükség van. Ezzel pedig értékes idő takarítható meg a cég számára, az iroda pedig papírmentessé és fenntarthatóvá válhat.

Mi a Rhenusnál segítünk abban, hogy a kollégáinak ne kelljen több időt elvesztegetni a postán - erre találtuk ki a Mail Solution szolgáltatásunkat.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet az irodai élet gördülékenyebbé tételében, kattintson ide és vegye fel velünk a kapcsolatot az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!