Talán nem is gondolnánk, de az alkalmazottak munkaidejének egészen nagy százalékát teszi ki a dokumentumok keresésével töltött idő. A valóban produktív munkával töltött idő tehát lerövidül, így a rendszerezésre, nyilvántartásra általában már egyáltalán nem fordítanak időt és energiát a munkatársak.
Megoldás lehet egy új munkavállaló felvétele vagy egy már meglévő megbízása, akinek kizárólag a céges archiválásra korlátozódik a munkaköre.
Ez viszont újabb költségeket jelent, ráadásul egy nagyvállalatnál, ahol akár több millió papír is mozoghat nap mint nap, nem is elegendő egyetlen személy kijelölése erre a feladatra.
Megfelelő céges archiválásra azonban mindenképp szükség van, hiszen bármikor történhetnek olyan balesetek, aminek következtében a számítógépeken tárolt adatok egy szempillantás alatt elveszhetnek. Ilyenkor jön képbe a céges archiválás, aminek köszönhetően az információk bármikor visszaszerezhetők és visszakereshetők.
A céges archiválás célja tehát nem más, mint azon iratok hosszú távú megőrzése, melyekre a mindennapok során már nincs szükség a vállalatnál, azonban mégis fontos információkat tartalmaznak.
Minderre tökéletes megoldás lehet a céges archiválás kiszervezése. Ezáltal a vállalkozás meg tudja őrizni fontos dokumentumait hosszú távon, ugyanakkor mégsem foglalják a helyet feleslegesen az irodában.
Hogyan segíthet a Rhenus a céges archiválásban?
A Rhenus szolgáltatása professzionális segítséget nyújt a céges archiválásban, az iratok külső tárolásában.
A céges archiválás kiszervezése egyértelműen az adatbiztonságot és a munkafolyamatok hatékonyságát hivatott növelni, amely tényezőket ma már egy cégvezető sem hagyhat figyelmen kívül.
A külső irattározás során legfőbb célunk, ügyfeleink igényeinek magas szintű kielégítése, így garantált, hogy csapatunk minden folyamatot kifejezetten a megbízó vállalat kéréseit és elvárásait előtérbe helyezve végez el.
Mire számíthat, ha a Rhenus szolgáltatását választja?
-
A törvényi rendelkezéseket maximálisan szem előtt tartva őrizzük a dokumentumok és információk biztonságát.
-
A cégen belüli munkafolyamatok hatékonyságának növekedését, az adatbiztonság megerősödését.
-
Minden egyes archiválandó iratot vonalkóddal jelölünk, mely a tárolási hely mellett, informatikai rendszerünkbe is bekerül.
-
Saját fejlesztésű online kereső rendszerünknek köszönhetően garantált a gyors és könnyű anyag keresés, illetve azok megrendelése fizikai vagy digitális formában.
-
Az iratokat 24 órán belül rendelkezésre bocsátjuk, de akár ennél is rövidebb idő alatt, ha ügyfelünk az expressz eljárásunkat választja.
-
Garantált biztonság: riasztóberendezések, tűzjelzők, zsiliprendszerek, videó-felügyelet, területvédelem, belépési- és dokumentumkontroll.
Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet az irattározásban, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!
ÍRJON NEKÜNK!