Szervezeti iratmegsemmisítés házon belül
Abban az esetben, ha a házon belüli iratmegsemmisítésre esik a választásunk, akkor első lépésként mindenképpen szükség lesz egy ipari aprítógép beszerzésére. Hiszen az esetleges adatlopás és információ kiszivárogtatás elkerülésére, ez az egyetlen hatékony megoldás.
Azonban, a legtöbb vállalat nem szívesen költ magasabb összegeket egy ilyen gépre, ami egy olcsó eszköz beszerzését eredményezi. Ezzel viszont több probléma is akad.
Ugyanis, csak egy drágább, minden szempontból minőségi eszköz képes arra, hogy úgy aprítja le az iratokat, hogy azok később ne legyenek összeilleszthetők, felhasználhatók.
Emellett egy olcsóbb eszköz megvásárlásánál, az aprítógép meghibásodásának kockázata is magasabb lesz, így akár rendszeres karbantartást és alkatrész cserét igényelhet, ezzel együtt pedig többletköltséget okozhat.
De amellett, hogy a karbantartási költségek megnövekednek, számolnunk kell azzal is, hogy szükség van egy munkavállalóra, akit kifejezetten az aprítással járó feladatokkal bízunk meg, ami még több költséget jelent.
Kiszervezett iratmegsemmisítés
Ha egy vállalat az iratmegsemmisítést egy külső szolgáltatóra bízza, akkor a költségek a következő szempontok szerint alakulnak:
-
Mekkora mennyiségű iratot kell megsemmisítenie a szolgáltatónak?
-
Milyen rendszerességgel szükséges elszállítani az aprítandó dokumentumokat?
-
A vállalat működésének helyszíne
Az aprításra szánt iratok mennyiségének növekedésével együtt, természetesen az iratmegsemmisítés költsége is csökken, így nagyobb vállalatok számára különösen megéri a kiszervezés.
Ráadásul azoknál a cégeknél, ahol napi szinten több száz vagy akár több ezer irat megsemmisítésére van szükség, ott a kinevezett munkavállaló rengeteg idejét felemészti a feladat megfelelő elvégzése. Ez pedig egyértelműen magasabb költséget jelent a vállalat számára.
A szervezeti iratmegsemmisítés kiszervezése esetén mindössze a szolgáltatás költségeivel kell számolnunk, hiszen sem az alkatrész csere, sem a karbantartás nem a mi felelősségünk.
Mi a Rhenusnál, ügyfeleink számára állandó lehetőséget biztosítunk arra is, hogy bármikor megbizonyosodhassanak a telephelyünk biztonsági rendszeréről és szabályairól, de a helyszíni iratmegsemmisítés is megoldható.
Kiszervezés esetén a megbízótól, az iratmegsemmisítés teljes folyamatát átvállalja tehát a megbízott szolgáltató, ami megtakarít a cég számára rengeteg időt, energiát és költséget egyaránt.
Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary hogyan segíthet a dokumentumok biztonságos megsemmisítésében, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!