5 dolog, amit érdemes tudni a professzionális iratmegsemmisítésről

5 dolog, amit érdemes tudni a professzionális iratmegsemmisítésről

A professzionális iratmegsemmisítés az egyik legkiválóbb módja annak, hogy bármilyen adatlopástól vagy információ kiszivárogtatástól óvjuk meg a cégünket. És elhiheti: az adatlopás igencsak gyakorinak mondható a hazai cégeknél is, a következményei pedig gyakran beláthatatlanok.

A következőkben nézzük meg, hogy mit is érdemes tudni a professzionális iratmegsemmisítésről:

1. A fizikai dokumentumok információbiztonsági lyukat jelentenek a cég számára

A cégen belüli személyes és vállalati információkkal való visszaélés papíralapú információkhoz kapcsolódik, mint például elveszett vagy ellopott pénztárcákhoz, csekkfüzethez, ügyfél adatlapokhoz és hulladékból származó információkhoz.

2. Szigorodó előírások

A professzionális iratmegsemmisítés nem csak biztonsági okokból fontos, hanem az egyre szigorodó törvényi szempontok miatt is. Annak érdekében, hogy továbbra is megfeleljünk az előírásoknak, egyre nagyobb figyelmet kell fordítanunk a növekvő irathalmok kezelésére és megsemmisítésére.

A legegyszerűbb és legbiztonságosabb módja ennek az, hogy minden olyan dokumentumot megsemmisítünk, amelyet a jövőben már nem fogunk használni.

3. Jelentős különbség van iratmegsemmisítő és iratmegsemmisítő között

A legfejlettebb professzionális iratmegsemmisítő gépek szemmel alig látható darabokra aprítják a dokumentumokat, azonban ez nem mondható el az irodákban használt iratmegsemmisítőkről. Gyakran éppen a leaprított dokumentumok összeillesztésének következtében történik meg az adatszivárogtatás.

4. A digitális információhordozók sem ússzák meg

Az iratmegsemmisítéssel foglalkozó cégek általában nem állnak meg a dokumentumok és papírlapok aprításánál. A következő lépés a régi merevlemezek, CD-k és DVD-k és más elhasznált digitális adathordozók végleges megsemmisítése, amelyek máskülönben ugyancsak veszélyt jelenthetnek a vállalat információbiztonságára.

5. A professzionális iratmegsemmisítés költséghatékony.

Ha figyelembe vesszük egy irodai iratmegsemmisítő beszerzésének és karbantartásának a költségeit, a fizetett munkaidőt, amit a munkatársak az aprítással töltenek és a potenciális adatszivárogtatás veszélyének beláthatatlan költségeit, akkor belátható, hogy egy külső cég bevonása a legbiztonságosabb és legköltséghatékonyabb megoldás.

 

Ha többet szeretne tudni arról, hogy a Rhenus Office Systems Hungary Kft. hogyan segíthet a dokumentumok megsemmisítésében, akkor kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot velünk az oldal alján, mi pedig hamarosan keresni fogjuk!